Ganska seegt

Näääästan helt färdig med mitt mål men inte totalt.
-Varför har jag då startat datorn?
-Hmm, bra fråga Rebecca. Jag har ett ännu bättre svar till dig!
-Jaså! Låt höra:)
-Jag orkade inte fortsätta plugga!
-Jeez, hur fan tänkte du ta dig igenom skolan?
-Har ett bra svar till dig där med
-Vet inte om jag vill höra det...
-Skit i det då!
-Nej, men säg nu.
-Nej det tänker jag inte göra.
-Men kom igen nu!
-Nej!
-Varför inte?
-.....
-Hallå!
-...
-Ähh, håll käften då.
-Men va fan! Nu måste jag ju prata!
-Va? Jag sa ju att du skulle va tyst.
-Och bara för att du sa det så kan jag ju inte va tyst:P



Om jag var normal? Nej, nej, nej. Vem har sagt de?

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHHAHAHA DU ÄR JU BARA FÖR ROLIG BECCA

2011-01-13 @ 22:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback