Det är såhär det går

När man har tillgång till en dator med internet:P
Just nu har jag svenska (som jag visserligen är så gott som färdig med) som jg behöver träna på.
Nästa fredag har jag IOP (Internal Oral Presentation) och då ska jag redovisa låten Syster av Emil Jensen.
Behöver planera vad jag ska säga och gå igenom med mig själv hur långt tid allt tar och så och sen (tror att det får bli nästa gång) så ska jag ha ett sista samtal med läraren om hur allt ska vara och vad jag behöver och så vidare.
Här har ni förresten låten om jag ska redovisa:)

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Sara - Only me

Hej nu har jag utsett dagens cutiepie! kolla in om det var du som vann, om inte? nytt erbjudande :)

2011-01-18 @ 16:36:48 / URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback