Slapparkväll:thumbup:

Ikväll tänker jag INTE gör någonting!:D
Nu har jag gjort prov två dagar i rad. På tisdag har jag en presentation i engelskan och på onsdag har jag ett prov i matten... Inte sådär...
Imorgon så är det en lat och härlig dag i alla fall:D Dagen börjar med svenska kl 08:00. Det är bara presentationer(jag har gjort min:)) och efter det så ska jag och L gå till syslöjden och ha superkul:thumbup:
Hmm, funderar lite på om jag skulle ta och lata till det ordentligt imorgon och köra på mysbyxor..., men jag tror nog att vi skippar den idén. Kan ju ta mina "hiphop-byxor" eller "stora pösiga byxor". Hur ska man benämna dem?:question:
Strunt samma. Kanske inte tar det heller. Detta avgörs imorgon bitti:)
Något som jag ska göra ikväll är däremot att tvätta håret. En ansiktsmask vore inte helt fel heller;)

Jag letar fortfarande efter "minneskortsUSB:et". Vill ju kunna lägga in bilder från mobilen!
Får väl leta lite till... Borde ju finnas någonstans eller hur?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback