Plugglov:thumbup:

Haha, behöver lägga ner tid på en hel del plugg nu på sportlovet. Ska försöka göra lite i taget varje dag. Självklart ska jag försöka vara ledig också! Ska åka med lillsyrran till tandläkaren på måndag och så ska vi troligen åka skridskor efter det och på tisdag så ska jag till tandläkaren. Yey:rolleyes:
Idag ska jag försöka förstå en del grejer i matten och så ska jag skriva en outline till min EE. Måste skicka in den idag:) Vill ni veta en hemlighet?*viskar* jag har inte lämnat in mina sources än:P
Dem får jag skicka in tillsammans med min outline^^
Den här tycker jag är så söt! Jag har gjort en sådan, fast i andra färger. Måste visa er den någon dag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback