Playstation nailsXD

Hittade den här grymma videon på youtube igår och tänkte "OMG!!! Sådana naglar MÅSTE jag göra!!!".
Men sen idag när jag skulle fixa naglarna så kände jag inte riktigt för det... Jag saknade en annan design som jag verkligen älskar och som kan varieras HUR mycket som helst!
Här får ni se vad jag har gjort för hyss idag;)

LEOPARDPRINT NAILS!!!! Woohoo!

Först målade jag naglarna i silver

Sen gjorde jag gråsilvriga prickar

Tillsist kantade jag prickarna med svart och gjorde några små prickar emellan de stora prickarna:)
Älskar verklgen såna här naglar! Det här med at variera dem är superenkelt!
Man kan ju måla med vit eller silvrig bakrund och grå eller gråsilvriga prickar med svart kant, eller så kan man måla guldig eller brun bakrund och mörkare guld eller bruna prickar med svart eller en ännu mörkare guld eller brun! Eller som jag gjorde en galen gång! Måla alla fingrar i olika färger:thumbup:
Jag hade ljus blå och mörk blå på en (eller ett par eftersom att jag gjorde händerna likadana), ljus och mörkare grön, ljus och mörkare lila, ljus och mörkare rosa och tillsist grå och svart.
Grymt kul faktiskt! Perfekt till sommaren:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback