Oooops!:P

Jag har visst tappat bort usbminneskortsgrejen ingen.... Inte å bra... Speciellt inte efter som att mitt minneskort, denna gång satt i minneskortsgrejen:P Fail!
Visst visst, jag har min kamera, men vad jag inte har är musik i mobilen! Har kanske 5 låtar och jag kan inte få in mer nu! Minneskortsgrejen är väl någonstans, men vart?

-Det är en bra fråga, Rebecca! Har du fler?
-Jajaja, väldigt moget att va spydig!
-Asch, kom igen! Du håller ju aldrig koll!
-Gör jag väl visst! Saker och ting gömmer sig lite för mig ibland bara....
-Mm, just det....

Knversationer med mig själv kan vara både givande och lätta upp stämmningen för andra! Hihi:)
Nu ska jag försöka ta mig igenom lite plugg:P Psykologi och engelska:thumbup:
Det här är nog världens mysigaste katt:D Han är med mig överallt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback