Måste...plugga.... Gaaah!

08:00 Biologiprov
09:30 Tyskalektion
11:00 Psykologilektion - provplugg

Jag. Orkar. Inte....

Jag har ingen aning om hur jag ska plugga. Tänkte föröka lära mig de studies som jag skulle kunna behöva till provet. När jag kommer hem ieftermiddag så ska jag försöka plugga lite till på det, sen ska jag sätta en timma datatid (sätter jag inte tid så kommer jag nog att fastna framför datorn och då komer provet gå värre än det går om jag hller mig till den ursäkt till plan jag har nu) för att hitta "Türkisch für Anfänger" på nätet. Vill verkligen jobba med min tyska till Berlin-resan:D
Det kommer att bli FANTASTISKT!!!!! Har inte varit i Berlin(än;)) och det ska bli superkul!:) Vi kommer besöka nåra olika historiska platser och så vidare. Som man brukar på en skolresa.
Det vore ju lite pinigt att komma till Tyskland och inte kunna språket fast man har läst det i snart 6 år. Oj! Är det så länge?! Och jag är ändå så pass crappy som jag är:P Jag skäms...

Meeen, nu ska jag fixa åtminstone ett godkänt på provet.
Woohoo.... Imorgon 08:00 Psykologiprov.... Jag är riktigt trött nu.

Tror att jag ska köpa nya linser... Saknar mina bruna ögon:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback