Lite huvudvärk, mycket trött!

Jag är SUPERTRÖTT!!! Dessutom hr jag huvudvärk och det har jag gått med hela dagen...
Hmm.... Funderar på att skippa tyskan idag och gå hem för att vila istället.
Känner mig ganska stressad också för att jag har biologiprov imorgon och psykologiprov på torsdag. På tisdag så ska jag ha en kort presentation på engelskan och sen så ska jag fixa ihop en presentation till tyskan också.
Hihi, tänkte prata om Tokio Hotel^^ Gillar verkligen deras musik! Gillar ni inte musiken så rekomenderar jag att ni i alla fall kolla på texterna. Om ni orkar så kan jag säga att det är bättre att översätta från tyska till svenska och inte kolla på de engelska texterna. Det är faktiskt ganska stor skillnad i budskapet i vissa texter (tycker jag).

 


Kommentarer
Postat av: Elin Toreborg-Foto

Hej! Nu är dagens blogg avslutad. Gå in och se om det blev du, annars kan du anmäla dig igen!

2011-02-01 @ 23:17:34 / URL: http://elintoreborg.blogg.se/
Postat av: Elin Toreborg-Foto

Nämen Rebecca! Hej :D haha, det var längesen!

2011-02-01 @ 23:18:35 / URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback