La familia is home again!:D

Yes babes! Min familj är hemma igen här hos mig efter en helg i Säfsen:)
Det har varit både jättehärligt och tråkigt att vara hemma ensam...
Posetivt:
- Fick vara helt för mig själv
- Allt jag gjorde var på mina egna villkor och de enda som jag behövde ta hänsyn till var hunden och katten(och det gjorde jag med glädje. Så himla skönt att gå ut på långpromenad med vovven och få mysa med katten om kvällarn när vi såg på film:))
Negativt:
-SAKNADE MAMI OCH PAPI OCH MINA SMÅSYSKON!!!
-Det var lite tråkigt och långsamt ibland....

Nu efteråt funderar jag på: Vad gjorde jag egentligen hela helgen???
Jag har inte pluggat (mer än att jag har läst i Facebook-boken som jag ska läsa till min EE), jag har inte fixat med tvätten (vilket jag får lida för imorgon bitti när jag vill ha kläder till skolan:P) och jag har inte gjort något annat produktivt som är så pass att jag skulle kunna visa och man skulle kunna tycka att :Aja, men det tar ju en helg att göra:).
Sjukt....
Är det bara jag som får tiden att gå utan att göra något?
Den här äppelpajen har jag i alla fall lyckats åstadkomma:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback