Konstig dröm!:P

Inatt hade jag en jätte konstig dröm!
Jag satt med mina kompisar i typ skolan, fast ändå var det inte riktigt skolan utan mer som hemma. Vi babblade och skrattade som vi brukar och sen tog jag tag i något och snubblade (jag satt förövrigt typ nedanför en säng på knä) och råkade trycka föremålet snett mot golvet och när jag kollade vad det var så var det min mobil som hade brutits av precis ovanför min hand! När jag kollade mig omkring så hade jag ett tv-bord brevid mig och en massa grejer från mobilen hade rullat under där. När jag skulle plocka ihop delarna så var det en massa berlocker till pandora armbanden och matchande örhängen fast de såg ut som de små söta från thomas sabo!

Såna här var de undefär fst röda med några vita stenar i och örhängena låg utan "plupp".
Ngon som vet vad det här betyder?:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback