Duck feet?!

Jag bara älskar nail art! Min Passion!
Hittade när jag först kollade på Fokis blogg och sedan sökte jag lite på youtube och hittade två användare jag gillade: Klairedelysart, hon har även många videos på vackra, ibland lite udda sminkningar.
LOVE4NAILS, hon har bara om nageldesigner. FANTASTISKA skapelser!

Jag gillar långa naglar fast mina naglar vill hellre vara korta:P Vi är inte riktigt överens. haha

De här tyckte jag var hur söta och romantiskt vackra som helst! Ska eventuellt försöka mig på något liknande inom en snar framtid:thumbup:
Det finns ju väldigt enkla designer också:

Dessa är bra exempel på enkla men supersnygga designer! Skulle chansa på att blommorna på den första bilden är klistermärken eller lösnaglar... Klistermärken är nog mest troligt!
En kändis som gillar sina naglar är Katy Perry:) Förutom coola designes som dessa:

Så har hon även haft sin man på naglarna!:

Lite coolt tycker jag allt!!!:)
Hon har även lanserat en egen collection tillsammans med O.P.I

Något som dock oroar mig är när L.A trenden Duckfeet kommer till Sverige.

Enligt mig ser det här bara jättekonstigt ut!  Meningen är att nageln ska bli bredare ju längre ut den kommer.... Udda....
Någon som tycker att jag är dum nu? Som kanska gillar det?
Här och här är två bloggar som jag tycker är värda att kolla in! Där får ni se fler crazy(!!!) nail art designs:)
Nu tänkte jag fixa mina naglar och sen testa en lite kul grej;) Ni får se sen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback