Åt xxxxxxx!

Det där med pluggandet gick ju inget vidare. Det gick inte alls! Jag kommer TOTAL faila på provet imorn, jag har inte heller bemödat mig med att plugga på tyskan. Det känns inget vidare just nu.

Ska tvinga mig själv till att göra min action nu. Det här och det här är vad jag gör:) Riktigt bra! Funkar för mig i alla fall. Hoppas på riktigt snygga lår och en vacker underbar icke existerande mage till sommaren. Kommer fortsätta med de här programmen även efter 6 veckor. Typ upprepa vecka 5-6 eller något:) Nu ska jag se m det går att få in något nyttigt i skalle till imorgon. Annars ger jag bara upp!

Hoppas att ni andra känner er bättre!
Sov gott och håll gärna en tumme eller två (;)) för mig imorgon:D

Den här övningen känns i vader, lår, rumpa och till viss del även i bukmusklerna! Fixar ju till massor!!!

Perfekt övning för att snygga till bikinikroppen!!! MEN! Träna inte ihjäl er. Ät ordentligt, träna lagom och njut! Man vinner dessutom mer på att vara en bra människa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback