Intressant?

Kom precis på en grej jag tänkte kunde vara lite kul:)
Jag som är en total sucker för nelly.com och är inne där minst en gång om dagen, kunde ju lägga ut en grej därifrån varje dag. Eller kanske en hel outfit:D Nja, kanske bäst om jag bara tar något som drar till sig min uppmärksamhet. Det kan ju bli flera saker ändå;)
Dagens blir helt klart den här:
Chiffon Trim Dress SEK 349, Little Mistress - NELLY.COM

Åhhh!!! Nu när jag gick in på nelly såg jag att den var slut i min storlek!!! F*n! Jag som hade tänkt köpa den till nyår! (sadface)
Men men, mitt sökande efter den vackraste, sexigaste och mest perfekta nyårsklänningen för mig fortsätter! JAG GER INTE UPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback