Ångesten lägger sig:D

Var ju hemma 4 av 5 skoldagar förra veckan och pluggade typ INGET!
Så jag har känt mig JÄTTESTRESSAD idag och känt av min kropp på ett riktigt äckligt sätt! (Det behöver vi inte gå vidare in på)
Men engelskan löst sig, psychologin var ganska enkel (var rädd att de hade gjort mycket på lektionerna) och mitt EE-möte gick bra och gave mycket:D
Sen var det ju biologin kvar och den är nu fixad och känns ganska bra:D
Imorgon tror jag inte att lektionerna kommer att vara särskilt ansträngande (vet att vi kommer få besök på engelska och svenskan kommer att vara kortare lektion) så sen kommer jag nog ha tillräckligt med kraft att jobba med min EE på eftermiddagen:D Gött!
Onsdag har vi lektioner till 11 tror jag och sen är det kyrkan 12:) Det är riktigt mysigt att gå på skolavslutningen i kyrkan. Domkyrkan i skara har dessutom grym akustik!
Nej, nu ska jag kolla om Halat behöver mer hjälp annars stänger jag av datan nu och går och lägger mig:)
Nattis och sov gott allihop:D

Bild från igår när vi hämtade gran i vår skog:D Tradition, med papis kusiner med respektive och farmor:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback