Världens hällregn och åskväder hos mig nu!...

Världens hällregn och åskväder hos mig nu! Själv tycker jag att det är mysigt med åska:) då samlas alltid hela familjen och tänder ljus och spelar kort eller sällskapsspel:D men idag hade jag en stund för mig själv och testade något nytt! I usa tar de glass och någon kolsyrad dricka(typ cola, fanta eller liknande). Ta ett stort glas(typ ett latteglas) fyll till hälften med dricka, lägg i en eller 2 glass kulor och fyll på med lite mer dricka:D vill man kan man ju slänga på någon topping:) kaksmulor, hackad choklad eller karameller. Jag tog cola och straciatellaglass. Det behövdes ingen topping eftersom det finns chokladbitar i glassen:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback