Skolan börjar imorn:P

Det är ju så att jag var iskolan idag, men vi börjar inte förrens imorgon :P Jag skulle göra ett prov som jag skulle ha pluggat till över sommaren.... började plugga igår:P Klant Becca!!!!
Jag och oplanerat plugg funkar bara inte. Jag måste ta ordentligt tag i det nu! Halat sa det till mig också. Jag måste plugga först och så får jag göra annat sen. Hon har så rätt!
Jag har bestämt mig för att börja simma också, som CAS. Jag har alltid gillat att bada :) Lärde mig simma ganska sent (mellan 4:an och 5:an) men bättre sent än aldrig! :)
Det är ett väldigt skönt träningssätt tycker jag. Jag gillar inte att bli svettig och när man simmar så blir man ju svettig, men man känner det inte:) Jättebra :) Vill bara få med mig någon mer. Känns lite tråkigt att gå och simma själv :P
Fast samtidigt så kan det vara ganska gött. Kunna simma omkring med mina egna tankar :)
Jaja, jag behöver gå och lägga mig nu så att jag vaknar imrgon utan att vara zombie;)

Kommentarer
Postat av: S

Du, testa :) Det är jätte gött att simma ensam!

2011-08-24 @ 12:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback