Pillpill med tapeter

Mami håller på och gör om min lillebrors gamla rum till kontor och jag håller just nu på med att hjälpa henne riva tapeter. Hon tänker gör rummet vitt:)
Jag skulle vilja pyssla lite med CAS idag, med inriktning på C;)
Jag har ju som sagt en massa gammalt jeans-material som man kan göra mycket roligt med:D Skulle nog egentligen behöva försöka sätta mig med någon gammal exam i typ tyska, biologi och matte... men det är ju så tråkigt! Men jag vill ju klara mig nästa år med i alla fall hyfsade betyg... 5-6 rätt över vore jättegött! Det högsta man kan få är 7. (i varje ämne då. Vi har 6 ämnen)
Nej, nu får jag nog fortsätta hjälpa mami så får jag funderar på vad jag ska göra mer:)
Ciao;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback