Imorgon!:) IMORGON!:D

Åhh, imorgon ska jag och några kompisar gå till Dina-scenen i Stadsträdgården och kolla på Erik Hassle och Patric Isacsson:D Det ska bli så kul! För mig så gör det inte ens något om det regnar lite;) Paraplyer är inte så jobbiga att bära med sig liksom:P
Idag vet jag inte riktigt vad som händer... Mami ska åka på massage sen och undrade om jag och min lillasyster ville följa med och gå på stan eller något så länge :) Vi får se hur vi gör:)
Jag har en massa ideer och planer för vad jag ska göra med allt överblivet och gammalt jeansmaterial jag har;)
Vad det blir av det hela kommer nog vara mest på improvisation. Det brukar faktiskt bli  bäst så:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback