Ibland blir jag bara så trött...

Jag är så trött just nu. Inte fysiskt (eller jo, jag borde ju sova snart;)) men psykiskt. Har egentligen allt och inget att göra nu. Måste plugga som en idiot innan skolan börjar. Har en massa kul grejer jag vill göra. Jag vill träffa tjejerna tusen gånger till innan skolan börjar!:D
Varför känns vissa saker helt omöjliga innan man har testat eller när man precis är där? Efteråt vet man ju att det inte var omöjligt. Det kommer ju alltid finnas ett efter.
Tillochmed om man har gjort något förut så känns det omöjligt att göra det igen.
Blä! Nej, jag är nog för trött för att kunna skriva något som faktiskt make sense:P
Det är bättre att jag lägger upp lite kaxiga bilder under texten och går och lägger mig nu istället:)
Nattis:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback