Handarbete!:D

Jag är hur sugen som helst på att göra någonting! NU! Jag vet bara inte om jag vill sy, sticka eller virka.... eller något annat:P:)
Jag sydde ju lite igår/inatt. Jag har ett projekt liggandes som jag vill ha klart till höst när det blir kallare:)
Kanske ska sätta mig med det en stunde tills jag kommer på något mer konkret att göra:)
Skulle behöva plugga, men,....... orkar inte:P
Nej, det får nog bli en dejt med min stickning i väntan på något bättre!:)
Seriöst:P Låter ju som en gammal tant... Vilken normal 18-åring sätter sig och stickar en måndagskväll:P Fast... vem påstod att jag var normal?;) hehe Nej just det:D Inte normal för fem öre:thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback