En dag med jobb:P:)

Idag så är jag ensam här hemma en stund. Mami och lillsyrra åkte till Björsäter (tror jag att det hette:P) och papi och lillbrorsan jobbar;)
Jag har en hel del saker som ska göras här hemma också innan dagen lider mot kväll och mami kommer hem. Men jag har ju datan som förser mig med hur mycket musik som helst:D
Ikväll blir det mer musik! Äntligen ska jag få se Erik Hassle live!!!:D Och Patrik Isaksson, hos dig är jag underbar:) Hoppas att han sjunger den ikväll:love:
Gänget (vet inte exakt hur många vi blir än, väntar fortfarande på några svar;)) ska ses lite tidigare vid halv 6 och ha lite picnic typ i stadsträdgården:) Mys!
Jag har lite att pyssla med mig själv idag också. Jag ska måla lite snyggt mönster på naglarna (de är bara svarta just nu, snyggt, stilren, men lite tråkigt:P) och så ska jag tvätta håret och fläta "sidecut"... Kan man kalla det för sidebraids? Eller vet någon ett korrekt namn för det hela?:)
Strunt samma! Musiken som ska guida mig genom dagen består av en blandad kompott med bland annat Inna, Ne-Yo, Pitbull, Beyonce, m.m.
Någon som har någon bra r´n´b musik att rekommendera?:)
Vad brukar ni lyssna på när ni ska träna eller få något gjort?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback