Dygnet, helgen, sommaren, året....

Shit, va tiden har gått fort! Om ungefär 2 veckor börjar skolan igen.
Det har varit en bra sommar:)
Lärt känna nya roliga människor. Nackdelen är att dessa människor nu börjar högskolan på olika orter....
Jag har kommit mina gamla kära vänner närmre igen:D Det får vi se till att hålla fast vid!
Jag har fått jobb och jobbade stenhårt första delen av sommaren (sen har det varit fullt:P) och nu har jag varit ledig några veckor. Ska jobba till helgen igen:)
Upplevt nya saker:)
Mycket grillning, bad och chillkvällar med gänget:) Vi var ju ute i fredags också:) Lite segt på Stadt, men vi hade kul ändå:D Slutade med att alla utom 1 sov hos Simon:P Vaknade upp och var inte sugen på frukost, men fick i mig en macka sen ändå:P Haha, sen stannade jag och Sara hos Simon tills klockan var typ 3:P
Hittade en HEMSK bild på mig bland mingelbilderna (jag var som tur är inte huvudmotivet, utan syns bara i bakgrunden när man kollar på hela bilden:P), och den skulle jag egentligen vilja att de tar bort, men hur många tittar på det, hur många känner igen mig och hur många bryr sig?:P Jag får väl helt enkelt bjuda på ett ott skratt till alla som ser bilden:)
Nu ska jag ut på en joggingtur. Jag har inte sovit i natt. Mycket att tänka på.... Hoppas att en joggingtur med musik i öronen kan skingra mina tankar lite grann i alla fall:)

Love does not make the world go round
Love is what makes the ride worthwhile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback