Bloggtorka:P

Jag vill blogga so bad just nu, men har ingen aning om vad jag ska skriva!
Skolan börjar nästa vecka. Mitt schema säger att jag inte har någon tyska and that´s a lie! Jag ska nog ringa till skolan imorgon så att det blir fixat med en gång:) Lika bra liksom:P
Usch, jag är så trött just nu. Känner mig lite depp. Det är tur att jag har världens bästa vänner som håller mig uppe:D
Jag är till och med trött på att lyssna på musik! Jag känner inte för att lyssna på någonting! Helt sjukt!
Igår blev det sista kvällen med gänget eftersom att de börjar flytta nu... Tråkigt, men vi har börjat dela ut skype adresser och det har ju inte kommit något nytt rykte (än så länge) om att facebook ska läggas ner, så vi får väl försöka hålla kontakten lite i alla fall:) Eftersom att jag inte ville åka hem tidigt (Mami skulle hämtat mig) så sov jag över hos Frida. Bella och Sara sov där också:)
På lördag fyller Frida år och då ska vi hem till henne på kvällen och nästa dag fyller min lillebror år:)
Jobbar den här helgen också, börjar 7! Ska vara i frukosten först och sen gå upp i städet och hjälpa till. Gött med lite extra timmar nu innan skolan börjar:) Jag kommer ju säkert få en del helger och så vidare i höst och så också. Höst och sportlov är det säkert en del som vill vara lediga så då kan jag ju säkert få lite mer:D

Your on my heart just like a tattoo
But I´ll move on and find someone new

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback