Badkrukor:D

Nu är jag tillbaka från min joggingtur:) Skönt att få komma ut lite.
Ska snart gå och duscha.
Sen behöver jag sätta mig och plugga psykologi. Min lärare ska ge mig ett test i en av "the levels of analysis" när skolan börjar igen. Det är ju en del att plugga in och så behöver jag plugga biologi och matte också egentligen, men man får ju se till att prioritera lite. Jag börjar med psykologi och så får vi se vart det leder sen:)
Vad händer i världen idag då?
Det ska tydligen bara vara runt 17 grader i dag här hos mig:P Och jag som vill bada! Men jag brukar ju inte klaga över att det är kallt;) Och vattnet borde ju kännas varmare än luften:) Men det är nog ingen som vill hänga med om det ska vara så kallt:P BADKRUKOR!
Nepp, nu vill jag bli lite fräschare! Dags för duschen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback