:thumbup: eller :thumbdown:

Även om vädret inte är det rätta så kollar jag runt efter nya bikinidelar. Man får ju vara ute i tid så att man har något snyggt till Beach -11;)
Här är några från Lindex som jag har kollat på. Ska nog smita iväg på måndag och kika lite:D

Dessa kostar 129:- per del

Dessa kostar 99:- per del

Den här toppen kostar 129:- Hur söt som helst!
Vill köpa alla de här delarna för 99 och den sista toppen. Jättekul att blanda!:D
Sen tänkte jag fråga en lite sak.
Vad tycker ni om virkade bikinis?
Exempel:

Själv tycker jag att det är skitsnyggt! Har varit skeptisk ett tag, men det är riktigt snyggt. Ännu snyggare när man har fixat till brännan;)
Har försökt hitta snygga baddräkter också. Inte den här klassiska heltäckande varianten som man sprang omkring med när man var liten.
Såna här modeller vill jag har:

Fast jag vill nog inte ha mönster. Vill ha helsvart eller helvit. Helblå (i en ljus blå) skulle funka också:D
Någon som vet vart man kan köpa snygga baddräkter som dessa?

Kommentarer
Postat av: Chelsea

Gillar de prikiga bikinis mest, men inte så säkert om det ser bra ut om man mix and match lliksom :/

Inte de du la upp iaf :P



Tycker om baddräkten i mitten mest, stylen asså, och håller med att en färg ser bättre ut på dom än mönster :P

2011-04-04 @ 20:56:45 / URL: http://shinkunochou.blogspot.com/
Postat av: Chelsea

Förresten, sånna kan man köper på www.amazon.co.uk

Skitbilliga ju

2011-04-04 @ 20:57:31 / URL: http://shinkunochou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback