Now I´m stronger than yesterday

Hey People:D
Har matte (typ), men fattar inte ett piss:P
Matte är skitkul! *host host* när man förstår det. Vilket jag inte gör just nu:P
Ska nog sätta mig och läsa istället. Sen har jag biologi och efter det får jag åka hem!
Äntligen:D
Sen måste jag komma hit imorn igen:thumbdown:
Ingen fattar hur trött jag är på skolan just nu. Jag längtar så in i ------- efter sommaren!!!!! Sola och bada, försöka plugga liiite. Fatta va skönt att kunna plugga vid stranden! Ta en paus, springa i vattnet en stund och sen plugga lite till:thumbup:
Love it;)
Fast... I sommar vill jag att allt ska vara annorlunda. Jag vill ha en andledning till (förutom mina vänner) att åka hemifrån. Hehe, om ni förstår vad jag menar. Någon mer att snacka med. Typ.
Fan vilket jobbigt inlägg, men tack för att ni läste:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback