I don´give a ----, keep looking at my ----

Pluggandet går riktigt trögt idag:P Jag funderar på att stänga av datorn för idag och bara ägna mig åt biologin och psykologin.... Inte kul, men nödvändigt antar jag:P
Har inte mindre än 3 böcker att läsa också. Njals Saga är en tegelsten utan dess like! Blä, det är roligare att läsa A Thousand Splendid Suns eller till och med Bus Fahrt Mit Kuhn.
Har nog minst 200 sidor att ta igen i Njals Saga:thumbdown:
Psykologin känner jag att jag har börjat få lite grepp om nu:D Spenderade hela gårdagen till att göra upp en bra planering över vad som behöver göras och kollade upp olika key words och så vidare.
Biologin får jag bara göra mitt bästa med. Det går inget annat:P Har prov på onsdag och har ett helt kapitel att lära mig:D Woohoo! Blir så glad när jag har tonvis med plugg:thumbup: (hoppas att sarkasmen sken igenom;))
Nu är bara frågan:
Ska jag börja med psykologi, biologi eller någon av böckerna?
Får fundera på detta medans jag skickar iväg en grej och sedan stänger av datorn för att plocka med mig allt ner till köket och kanske ut till mig....

Kommentarer
Postat av: Chelsea

Vilken ämne har vi prov i??

2011-04-10 @ 20:01:02 / URL: http://shinkunochou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback