Dagens låt(ar)

Hej:)
Har inte haft internet hemma på 2 dagar:P Pain!
Därför får ni de två låtarna för i igår och förrgår nu och så ska jag slänga in den för idag lite senare;)
Den första är en låt som gör mig glad:D

Älskar den här:) Perfect för sommaren:thumbup: Jag blir så himla glad och vill bara hoppa omkring och dansa när jag hör den:D
Nästa är en låt som gör mig ledsen:(

Det var ganska svårt att komma på en låt som gör mig ledsen eftersom att jag blir glad (oftast) av musik. En del musik gör mig lugn, "speedad" eller bara glad. En del musik passar när jag är arg eller ledsen, men den gör mig inte arg eller ledsen. Den är mer ett sätt för mig att identifiera min ilska eller sorg.
Det bästa jag kunde hitta var den här låten. Den är så otroligt vacker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback