Tyska prov:´(

Imorgon så har jag tyska prov:P Vem gillar prov??? Inte jag, men jag är lite, väldigt besviken på mig själv också eftersom att jag vet att jag skulle ha kunnat plugga mer inför provet... Det är ju också väldigt lätt att vara efterklok! Jag behöver få in lite rutin på det här med att plugga och att jogga!!!
Vad har ni för studietekniker? Hur får ni er själva att komma igång med saker som måste göras?
Skrev till mina klasskamrater på facebook att vi borde starta studiegrupper i olika ämnen. De ämnen jag skulle behöve mest hjälp med är matte och biologi.

På fredag ska jag i alla fall ut och göra något kul. Lite fest och dans sitter ju inte fel kan jag ju inte säga;D
Det var alltför längesedan jag var ute! Ska bli skönt att komma ut lite med goa vänner (och snygga killar;D)
Men innan dess så har jag två skoldagar framför mig och då har jag alltså ett prov och en redovisning i svenskan:P Jaja, alla måste ju plugga (lite grejen med skolan, hahaha).

Nu ska jag försöka sova lite grann. Har faktiskt inte varit riktigt lika trött idag:)
God natt!

Skulle vilja ha den här outfiten imorgon!!!
Myspys^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback