International Suit Up Day

Imorgon (eller rättare sagt om ungefär 40 minuter) så är det International Suit Up Day!:)
Man ska alltså ha på sig kavaj(kostym gäller för killarna!!!) Stiliga pöjkar det kommer vandra omkring på skolan imorgon^^
Jag själv ska låna en kavaj av en kär vän eftersom att jag är allmänt efter och inte har någon själv:P
Jag vet redan att jag är fail!

Allmänt är jag även extremt trött (då kan man ju undra varför jag är upe vid den här tiden:P) men vet inte riktigt varför. Jag är både JÄTTETRÖTT fysiskt och psykiskt. Alltså jag är trött som i sova trött, men jag är också trött som i orkar inte mer ,vill att allt ska ordna upp sig lite, att läxorna ska försvinna ett tag och att jag ska kunna ängna tankarna åt något kul för en gångs skull.

Tror att det är bäst att jag går och lägger mig nu. Försöka få bort den fysiska tröttheten:P

God Natt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback