Headeake

Idag har jag så ont i huvudet! Jättetrött också, vilket kanske är andlidningen till min huvudvärk:P
Jag har 2 mindre uppsatser till tyskan att skriva. Sen har jag psykologiprov på torsdag och 2 böcker som jag behöver läsa färdigt. Två stora uppgifter till matten.

Hahaha, precis nu fick jag ett sms från elgiganten som berättade att min mobil är färdig att hämtas:D
Äntligen något bra att få höra idag:)

Som service i CAS så hjälper jag till på SFI på min skola varje fredag.Ni förstår inte hur duktiga de är! Helt otroligt! Man märker stor skillnad varje gång och enligt läraren längtar de altid till fredagar:) Superkul att höra!

Nu ska jag kolla efter att mönster till en mössa. Hoppas att jag har det annars får jag väl ta hjälp av min kära vän internet. Haha:)Jag vill ha en mössa som är ribbstickad (kallas ibland för resårstickning) oc lite stor och hängig:)
Ni förstår säkert och jag lägger upp en bild på den när jag är färdig;)

Hörs!
Hej då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback