17:45...

...går min buss:P Jag okar inte med det egentligen eftersom att jag har en presentation till engelskan imorgon och har inte gjort mer än skrivit ut lite info från nätet...
Jag vet att jag är långsam men jag har haft annat att göra också.
Lite stolt över mig själv eftersom att jag kom igång med min activity del av CAS igår:D Jag var ute och joggade. Dessvärre hade en av mina kompisar min mp3 så jag fick dras med min lillebrors mobil:P
På tal om mobiler så behöver jag verkligen en ny nu!!!! Tappade min idag så att något gick sönder i skärmen. Jag kan numera bara se ungefär hälften av min skärm och det är den nedre delen som går att läsa:P
Ska gå nu till bussen med mina kära vänner:D
Vi har kämpat med en biologi inlämning till imorgon och äntligen är vi färdiga!!!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback