Nu blev det bättre=D

Jag fick tag i jobbet tillslut! Det hade blivit bortglömt att skriva in hur mycket jag skulle få i lön per timma och därför blev det ju förstås 0:- även om mina timmar var ordentligt inskrivna. Jaja, hon på jobbet fixade till det och mina pengar ska finnas på plats imorgon:) Därför blir det lite stan imorn men ingen supershopping eftersom att jag ska till Göteborg på onsdag. Bara jag och Mami åker iväg eftwersom att jag ska operaras i armen. Resten av familjen kommer att vara hemma.

Det är absolut ingen stor operation! En liten "kula" som sitter precis innanför huden vid höger handled. Därför kommer jag nästan helt säkert orka ta mig an IKEA tillsammans med Mami.

På fredag så kommer min bror hem från Halmstad. Vi ksa fira hans födelsedag även om han inte fyller år förrens nästa vecka. Det ska bli jättekul att få träffa honom igen! Jag har inte träffat honom på hela sommaren utan vi har bara pratat i telefon:(

Nu ska jag ta mig en liten dusch:D

Vi hörs! Nattis:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback