Lite shopping:D

Tänkte visa er vad jag köpte idag på stan!
Två BH:ar, bland annat den här:

Tycker att den är supersöt:)
Den andra är gul och också i spets men jag hittade ingen bild på lindex hemsida med den:( Kanske laddar upp en själv sen:)

Några andra BH:ar som jag skulle vilja ha från lindex:

Gillar verkligen dragkedjan;)                              Den här finns även i vitt, men jag gillar den bäst i svart:)

Sen kilade jag in på gina tricot och köpte sockar och jeans:D Jag sliter ut mina sockar hela tiden och det är hål på nästan alla:P

Jag köpte inte 4-pack med sockar, men jag köpte den med dockorna och ett 2-pack med ett par svarta sockar (det var ett par svarta med i 2-packet med dockorna också:)) och ett par med de sockarna som är överst i bilden med 4-packet också:)

Köpte även dessa svart jeans från gina. Modellen heter Silvia. Jag hade de blåa sedan tidigare och gillade verkligen modellen! Men tror att det är en bra ide att gå upp en storlek eftersom att de är ganska tighta nertill på benet:) Eller så är det bara jag som har stora vader:PHaha

Jag är i alla fall nöjd med dagens shopping och imorn ska jag som sagt iväg till Gbg för operation och IKEA:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback