The Bo...

..ok is about be written:thumbup:
Äntligen har jag bestämmt mig och kommit igång med en bok. Namnet får komma efter hand, men det kommer bli något i stil med "In love with Summer" eller " The Summer of Summer and tragedy". Vad den kommer handla om får ni veta lite senare, allt är inte bestämmt än och idéer är varmt välkommna:D

När jag har skrivit färdigt här så ska jag nog övertala mamma att den misslyckade cheesecaken hon gjorde allt år att äta ändå:thumdup: hihi, det vore ju synd att slänga ut den;(
Annars har vi nog kvar lite Hallon&blåbärpaj:)

Kissemissen ligger här brevid mig i soffan. Är det någon annan som har en katt som Är så himla mysig att man nästa blir trött på honom/henne?:rolleyes:
Haha, min lille misse tröttnar aldrig på att kura tills pälsen trillar av honom:D(jag lovar att han skulle fortsätta kura även efter det!!!)

Nu tar suget efter cheesecake över! Men vet ni vad? Jag slänger in ett inlägg till innan jag går och lägger mig. Då får ni veta fortsättningen på "Historien om Rebecca och cheescaken som hotades att slängas i soptunnan":bigeyes: :P

Hahaha:D Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback