Soon it all ends...

Är det någon här som har farmville? Jag håller på att få nippran. Snart kan man nämligen inte skicka grejer till Stall och Masion längre och jag har faktiskt en hel del kvar... Konstigt nog har jag alla bricks på båda färdigt! Haha, nästan ett skämt ju. Men men, är det någon som vet något fusk eller nåt så att jag kan få ihop mina grejor eller? Någon som också behöver grejer som vill bli vän? Haha ja, jag är desperat:P

Just nu är jag lite osocial mot våra gäster. Mina kusiner är här för att fira mami och lillasyster. De kunde inte när resten av släkten var här så vi har lite fika nu istället. Mami har gjort blåbär- och hallonpaj:D Mums!

Påsken pynt börjar krypa fram här hemma hos oss nu. Eller ja, mami har pyntat huset och jag har fått tag i lite dekorationer som jag ska sprida ut i mitt rum. Måste bara få tummen ur och städa mitt rum! Jag är lite lagom go när det gäller städning...
Hoppas att ni alla får en bra dag!

 

(PS. Någon som hört "Like a iceberg" med Claude Kelly? Love it<3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback