Save us

Var det fler än jag och min familj som släckte ner huset ikväll? Jag hoppas det. Det handlar ju faktiskt om mer än att bara släcka ågra lampor. Det handlar om att få upp ögonen för vad som händer med jorden. Tänka på miljön.
Jaja, jag låter som en liten moralkärring. Men det behövs ibland:D
Någon som har några bra miljötips? Dela med er!
Här har ni en bild på Operahuset i Sidney före och under Earth hour.


Har många röstat på Team Sundblad? Jag gjorde det. Inte så konstigt med tanke på att en av mina kära vänner är med och sjunger i den kören!!! Fortsätt gärna rösta på dem så att vi kan se den staka tjejkören sjunga i Körslaget:D

Hihi:P Nu är min katt lite väldigt kelsjuk, så jag ska inte göra honom besviken. Vi ska sätta oss och se färdigt på  "Natt på museét". Sjukt rolig film:D


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha ja jag går också med i en del bara för att men ;D ja en del är bara så.. haha ja finns ett ens ord för den

2010-03-28 @ 01:15:20 / URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback