Nu har jag äntligen börjat fixa!

Nu ni, så har jag äntligen börjat fixa och trixa med bloggens utseende igen. Just nu så gillar jag det asiatiska(mycket indiskt) väldigt mycket:D Jag kan ju berätta att mitt rum faktiskt också är inrett efter den stilen. Jag blandar gärna denna färgstarka stil med det lite futuriska och moderna. 
Jag känner mig inte riktigt färdig med bloggen än. Jag ska fortsätta jobba på den.

Nu på påsklovet måste jg faktiskt även tänka på skolan. Matte som inte är mitt starkaste ämne behöver lite uppmärksamhet. Måste också plugga på kemin. Vi hade prov igår som gick käpprätt åt det håll dit pepparn växer... Även om jag inte bryr mig ett dugg om kemin så är det ju bra att i alla fall ha ett G i det.

Nu mina vänner så väntar drömmarnas land på mig och John Blund stor och slår mig i huvudet med sin sömn klubba. Pulvret har nog tagit slut när jag envisades med att göra färdigt en del av bloggstylingen:P
Haha, god natt på er allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback