Bloggtårka:((

Jag har varit jätteseg på att blogga det senaste. Det har inte funnits något vettigt att skriva om bara...
Men nu är jag fulladdad med roliga grejer att skriva om;))

Var det någon som kollade på Körslaget igår kväll?? Det gjorde jag och mina kompisar med råge! Det ligger nämligen till så här,  en av mina kära vänner är med i Linda Sundblads kör. Jag är så himla stolt över henne! Så igår satt jag våra andra vänner i soffan hemma hos Frida och skrek så fort vi såg Sara. Haha, det hördes nog över hela stan!!!
Dessvärre var Team Sundblad en av de körer som fått minst röster för kvällen:(
Snälla ni kan väl hjäpa till att rösta på mina vän och hennes kör?:) Även ett sms eller ett smatal gör ju faktiskt en hel del om det är många som smsar/ringer.

Till andra nyheter så har jag fått en laptop! Love it <3
Det är väl inget att skrika om även om jag är väldigt stolt själv över den. En Dell hjälper mig nu mera att blogga, hihi.

Nu (för er som har väntat) så ska ni få en länk till ett super sött amigurumi mönster. Det är helt gratis och länken tar er direkt till mönstret.
http://garngalning.blogspot.com/search/label/totoro

Nu har ni chansen att göra er egen Totoro:))

Supercute fella:D


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback