"-Låna ut för välgörenhet!"

Det var vad mami sa när hon tyckte att min storebror som är lite krasslig skulle få låna min dator. Men han får väl låna den ett tag tills han blir bra igen. Vi har ju faktiskt fler datorer... Och det är ganska skönt att sitta vid en ordentlig skärm med ett ordentligt tangentbord och en ordentlig datamus. Jag gillar min dator även om jag stör mig ganska mycket på den lilla touchpad grejen:P

Ikväll så har mami bjudit hem lite goda vänner och liknade för ett litet ljusparty. Någon som har varit på Tupperwereparty? Det är ungefär likadant fast med olika ljus som luktar jättegott! De demostrerar även olika lyktor och och ljus ni aldrig sett förr.
Om ni vill kolla på det vidare bör ni följa denna länk-->http://www.partylite.se/sv-se/Default.aspx
Då kommer ni till Partylites hemsida. Det är verkligen jättetrevligt, mycket ljus som står tända överallt och luktar gott. Skön stämmning:D
 
 
Några olika produkter från Partylite
(klicka på bilderna för större vy)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback