Trafikskolan nästa;)

Hej allihopa!
Idag är jag ledig från skolan:thumbup:
Men man har ju en del andra åtaganden i alla fall. Bland annat så ska jag åka in till stan och köpa en ram. Min bror (Som flyttade i fredags) blev nämligen väldigt förtjust i en bild som jag målade i bilden på esv. Så nu ska jag rama in den och så ska han få den (oki, inte orginalet utan en kopia. Jag har av någon andledning blivit fast vid den även om jag inte gillade den alls från början:P).
Sen ska jag gå in till trafikskolan och göra ett syntest också.
Hmm... var det något mer jag skulle göra? Ska se (om pengarna räcker) om det blir något nytt nagellack. Kommer köpa ifrån H&M i sådana fall. Min samling säger åt mig att jag måste införskaffa ett vitt. Känns lite sommrigt:) Ska gå till JC också och kolla på ett par örhängen. Jag köpte en klänning från Gina Tricot (De som är som ett linne men med en öt puffig kjol. Finns i flera enfärgade och Två svarta med olika blommiga kjolar och en vit med en blommig kjol.) och hittade ett par örhängen som såg ut att vara gjorda till den klänningen!!! Helt perfekta. Tänkte ha den klänningen+höga kilklackar(lägger ut en bild senare) och eventuellt dessa underbara örhängen till.

Senare idag så måste jag fixa lite mer ute i mitt nya hus(:love:)
Kommer till exmpel massakera en garderob, leka hulken och flytta på kylskåpet, dammsuga och till sist skura av väggarna. Sen behöver jag bara köpa målarfärg, måla 1 gång, vänta...,måla 1 gång till, vänta..., flytta iordning allt, flytta ut!!! De blir ju gjort på en timma eller två:thumbup: Eller inte;P

Haha, jaja nu får jag väl sätta igång med det som ni läste först:)
Min lillasyster vill ha en touchmobil. Tror ni att hon skulle gilla den här?:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback