Slutet är nära!

Snart är det SOMMARLOV!!!
Är det många som har fått sommarjobb? Jag är i alla fall inte en av dem:(
Det är ju så himla svårt att få jobb. Det värsta är ju att man inte är ensam om att vilja ha ett!

Jag är så himla sötsugen nu! Ska se vad jag kan hitta i skåpen;)

Idag fick jag reda på att jag kommer få VG i både tyska och svenska och i helgen fick jag se att jag kommer få MVG(!!!) i historia:D Det trodde man inte om mig. Mitt betyg kommer nog bli ganska oki i alla fall:)
Trist nog så får jag ingen sovmorgon på onsdag:( Tyskaläraren har sagt att vi inte ska ha någon mer lektion efter som att vi är färdiga med kursen och vi har ju fått våra betyg. Det finns inget mer att göra! Men så på engelskan så börjar vår lärare (som även är en av handledarna i vår klass) att diskutera om hur språklektionerna går på onsdag och kommer fram till att alla ska ha sina förbannade språk!:@ 
Sen när vi försökte övertyga henne om att våra andra lärare hade sagt att vi inte skulle ha lektion så drar hon in "the head of lauguage" och vår programkoordinator. Och programkoordinarorn var inte att leka med idag! Skitsur. Hon brukar alltid vara jätteglad och le i korridorerna. Men hon kanske hade en dålig dag. 

 

 


Vore inte helt fel just nu;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback