Pokerface;)

Haha, jag och mina kompisar L och H har blivit helt galna i att spela poker på rasterna:P
Haha, superkul även om man inte vinner varje gång. (men i vilket spel gör man de?:))

I måndags var man ute och dansade. Det var Karneval här i min stad och alla gymnasieelever från stadens gynasium hade klätt ut sig med stor variation mellan de 85 klasserna som deltog. Två av mina vänner (S och B) hade varsitt tema (eftersom de går i olika klasser). S hade klätt ut sig till Tiger Woods älskarinna. en av killarna var utklädd till mr.Woods med sående likhet måste jag säga;)
B och hennes klass var pudelrockare! Haha, krusat hår och nitdetaljer passade min vän bra och senare på festen efteråt fick hon en sötis som hon nu senare i veckan ska på dejt med! :) Så himla glad för henne! Önskar att min drömprins kunde fråga mig om en dejt:P
Men men, det kommer väl.

Mami vill att jag ska städa iordning mitt rum nu...
Och det behövs. Men det är ju sååå himla tråkigt! På fredag ska jag till Halmstad för att flytta ner min bror dit. Efter det så kommer jag få hans lya ute på gården. Mitt eget "hus"!!! Hihi ett rum och kök+en bra toalett. De ni. Sen kommer jag få räkna volvon som min bil!;) Haha. Jag blir Svensson. Villa, volvo och vi har ju faktiskt en hund.

Well well, nu ska jag uppfylla Mamis önskan och städa:P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback