BADA!!!!

Imorgon ska jag cykla in till stan och bada med mina vänner:) Ska bli superkul även om vattnet säkert är jättekallt:P Måste kolla efter nån studentgrej att hänga runt halsen på F oxå. Hon tar ju studenten på onsdag. Minns förra året när min bror tog studenten. Vilket liv! Men kul och trevligt var det.
Ska kolla efter en ram och nagellack oxå. Hmm, undrar hur långt min hundralapp i plånka täcker?:P
Jaja, det löser sig. Nagellacken är väl inte jätteviktiga. Men jag kommer inte köpa depends nagellack igen. De har jättemånga (och jättefina) färger, men för 25 spänn får man typ 5 ml och sen kan man inte ens får ur allt så de räcker typ bara 4-5 ggr! Tänkte kolla in H&Ms. Depends täcker inte så bra heller:(

Jag hoppas att Mami och jag kan åka och köpa färg till mitt nya "hus"!:D
Haha, min bror bodde i drängstugan ute på gården och nu när han har flyttat så tar jag över det!:)
Men innan jag flyttar in så ska jag måla köket vitt. De ska bli härligt att få lite mer eget space!

Hur har dagen varit för er andra?
Vi har ju riktigt gött väder nu!xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback