Vad har horoskopet att erbjuda tro?

Jag läste nästa veckas horoskop i "Land" imorse. Det stod att nästa vecka kommer att bli en bra vecka och jag kommer att fira något men, jag vet inte varför jag firar det. Det ska bli spännande att få se vad det kan tänkas vara. Jag vet att horoskop inte riktigt kan vara pålitliga, men jag tycker att det kan vara kul att se hur mycket det egentligen går att säga om så många människor. Horoskop är ju anpassade så att det ska kunna stämma in på de flesta.
Sen om det står något bra så tror jag att det påverkar en också. Om man tror att något bra ska hända så blir man glad. Är man glad så blir saker och ting bättre.

Jag var nyss inne på "top streetwear" och kollade runt lite. Funderar på att köpa lite "Urban Classic" när jag lite mer pengar. Det är ju ganska snyggt och det väldigt gött att bara dra på sig ett par sweatpants när man kommer hem efter skolan och kanske (om man är lite kall och frusen) en go luvtröja till det. Jag gillar de gula och ljusgröna kläderna. Lite sommriga.
 
Ja, jag längtar ganska mycket efter sommaren nu. Vintern är lång i år... Personligen så tycker jag att snön skulle kunna få sakta, men säkert få dra sig undan och släppa fram lite knoppar i träden och en lite halvdaskig gräsmatta. Lite fågelkvitter och en härlig vår sol. Mmm, då kn man sitta vid husknuten och få lite sol på sitt bleka vinteransikte!

                                

Det gick bättre än jag trodde idag när vi skulle åka skridskor. Det måste jag nog allt börja göra mer! Bra motion och man blir ju mer stabil. Det behöver jag. Lite balans. Borde försöka simma lite mer också.
Vi ska göra det med skolan snart igen! Det är så himla kul att simma, men jg behöver nog få upp min kondition innan jag hoppar i plurret och låter Maggan dirigera. Jag kommer att sjunka som en sten efter tio minuter, haha.

Jag har bakat bullar i eftermiddag och de ska bli semlor! De blev nog lite stora men strunt samma ,en semla ska ju vara rejäl! Så att man kan tröttna på den och hålla sig undan från den i ett helt år.

                            

Nu får jag allt sätta mig och pyssla med de här gossingarna. Jag hinner nog bara göra Toadette tills syrran vill ha födelsedagspresenter... Fast hon blir nog nöjd i alla fall. Däremot så har jag inte rätt färger så jag kommer att få improvisera där. Jaja, det ska nog bli bra!

Vi får höras en annan dag! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback