Timotej-tårta:D

Hejsan!
Just nu sitter jag i skolan. Biologin blev iställd och många funderar på att skita i matten och plugga hemma istället.
Jag vet inte hur jag ska göra. Jag kommer nog prata med läraren och se om vi får åka hem istället för att bara sticka.

Förövrigt så serveras just nu Timotej-tårta i cafeterian. De gick ju direkt vidare till finalen i globen! Grattis! Hoppas att det går bra för Noll diciplin också. Då har ju Mop verkligen lyckats. Det vore ju lite häftigt att ha två band från min skolan i finalen i Globen. Eller ännu bättre: Något av dem får representera Sverige i Eurovision! Det vore väldigt stort!

Nu ska jag gå iväg och kolla om jag kan hitta några av mina kompisar...
Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback