Liten söt vovve<3

Jag har hittat en ny jättesöt amigurumi! En liten  Charles King Cavalier Spaniel (tror att jag fick det rätt där nu...). Jag håller på och virkar en till min lillasyster som är lite krasslig just nu. Det bästa är att hon inte vet om det, hihi. Hoppas att hon gillar den överraskningen! Jag ska börja lägga upp lite länkar till olika bra amigurumi mönster, men det blir inte idag. Jag ska dessutom kolla om jag kan få översätta några mönster till svenska eftersom att många är på engelska. Fler bilder kommer i alla fall:

 En söt kanin som håller hårt i sin morot:D
 
Alla känner väl igen Boombomb från Super Mario
 
Söt flicka
 
Donkey Kong i amigurumi form
 
Ekollon med känslor:)
 
Hello Kitty i Ankdräkt och Kanindräkt

 Hon kommer även som sjöjungfru
 
Snacka om nyttig milkshake!
 
Lika nyttig varm choklad
 
En av mina favoriter: Min granne Totoro

 Är du Cupcake eller mus? hihi
 
Donuts
 
Vem gillar Pucca?:P
 
Jag minns den gamla goda tiden när man satt och kollade på Sailor Moon på morgonen<3

 Tingeling, lika fin som alltid
 
Nu blir jag sugen på cupcake!

Hoppas att alla fick lite inspiration där. Nu ska jag leta lite fler mönster ( jag vill ha SAILOR MOON!!!!)
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: amanda

hej! :) vart hittade du dessa virkade saker?

eller mönster? eller säljer du? har du mönster på salior moon eller gjort henne? hållit på och leta efter sånt som en tok på nätet :), hoppas du kan tipsa eller hjälpa :).



amanda

2011-04-20 @ 14:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback