Ja eller kanske... eller?

Det finns en kille. Jag vet inte om han gillar mig eller om vi bara är kompisar. Jag vet inte om han stöter på mig eller om han bara vill vara kompis... How do you tell?!!
Den senaste veckan så har han börjat prata mer med mig. Vi har inte pratat jättemycket förut, men han har börjat umgås mer med  andra killar som jag umgås med (de är bara kompisar och jag vill inget annat heller). Ibland gör han roliga miner (på skoj) åt mig:) Han får mig att skratta helt enkelt. Han har jätterolig lite "fejk allvarlig" humor. Men frågan är...
...gillar han mig mer än som en vän?

Jaja, idg hade jag fysikprov som jag trodde skulle gå helt åt skogen men det kändes ganska bra sen när jag fick gå ut från klassrummet. När jag sen satt på bussen hem (jag går inte på gymnasiet i min hemstad eftersom att IB inte finns där) så ringer mamma efter halvavägen och undrar om jag har gått på bussen för hon skulle åka och hadla i min "skolstad". Haha, det kändes lite komiskt. Men hon hämtade mig på nästa busshållplats, och sen följde jag med tillbaka. Det är lite kul. Då får jag en chans att prata med mami. Jag har tre syskon och min systrer som är minst är väldigt gärna i rampljuset hela tiden.

Vad har jag mer på hjärtat tro?
jo jag hittade ett mönster till en liten, virkad kopp som man virkade en liten, brun "platta" till så det ser ut som en kopp med varm choklad. Hittade också mönster till ett sött litet monster och fina kinesiska flickor. Jag måste sätta igång och göra en Toadette till min lillsyster snart annars kommer den inte bli färdig till hennes födelsedag.

Snart är det Alla <3-dag!
På skolan sitter föreningen NTV (Nu Trivs Vi) och säljer rosor som kommer delas ut nästa vecka. Spännande att se om man får någon (kanske från Killen:)). Men det finns en kille som jag absolut inte vill ha ifrån. Han är lite störande, jag har känt honom i fler år, och han har växt till sig lite men vi kommer aldrig bli mer än vänner.

Nu ska jag kolla in på facebook lite och se om någon trevlig person är inloggad och om jag kan komma in på farmville. Det funkade inte förut när jag skulle gå in.
See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback