Historia snart!

Nu ska det bli historia snart, men först så har vi en halvtimmas rast. C har åkt hem för att hon inte mådde bra.
Det kommer nog bli ganska lungt på historian idag för min grupp är färdig med vårt wikipedia-arbete. Det enda jag behöver göra är att  läsa lite och svara på några frågor till det.

Igår så gick jag till Slöjd Detaljer för att köpa garntill Toadette. Jag har inte någon bra färg till hennes svampar (huvud och "flätor") och till klänningen som har samma färg. Men det är väl klart att det inte fanns, eller jo det fanns ett garn som var helt perfekt MEN, jag hade inte råd med det... Blev lite sur över det men jag ska kolla i mammas garnförråd sen när jag kommer hem. 

  

Jag ska nog försöka göra mitt eget mönster till de här sötisarna:D Gillar verkligen Äppelasken!

Just nu sitter jag med A, J, E, F, W och Es bror (vet inte vad han heter)
Jaja, nu ska jag nog gå.
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback