Dag 3

Den tredje dagen handlar om mina föräldrar.

Min mamma har varit hemmafru sen hon fick min lillebror 1996 ungefär tror jag... Min pappa var lantbrukare och odlade potatis. Vi har bott på gården där han är uppvuxen hela livet.De träffades för ungefär 23 år sedan och har hållit ihop sedan dess:) Nu läser min mami till sjuksköterska och papi har lagt lantbruket på hylln och är grävmaskinist istället. Han har haft det jobbet lite parallelt med lantbruket innan han lade ner det. Han lade ner det när han blev sjuk i delaterad kardiomyopati. En hjärtsjukdom. Nu så är han fullt frisk även om han kommer att behöva äta vissa mediciner i resten av sitt liv. Men vad gör väl det så länge han mår bra?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback